Schrijf in op onze nieuwsbrief en ontvang de laatste aanbiedingen en acties.
Voor elke nieuwe aanmelding voor onze nieuwsbrief schenkt Signomatic 2 EUR aan de organisatie die wij die maand steunen. Lees meer.
Hoe volg ik mijn verzending?
Afhankelijk van de grootte, gewicht, en waarde van je bestelling, of je eigen keuze, wordt je besteling ofwel als brievenbuspost, getraceerde letter, of pakket verzonden.
Indien je bestelling als getraceerde letter of pakket is verzonden
krijg je de tracking link via e-mail zodra de bestelling is verzonden.
Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat de
link actief wordt.
Wat doe ik of ik verkeerde informatie hebt doorgegeven?
Als je verkeerde gegevens hebt doorgegeven zoals bezorgadres, factuuradres, e-mailadres, of telefoonnummer kun je contact met onze klantenservice opnemen zodat we de informatie kunnen rechtzetten.
Waar kan ik een kopie van mijn kwitantie vinden?
Als je een account bij ons hebt geregistreerd kun je via deze link inloggen. Onder het tabblad Mijn bestellingen en onder Vorige bestellingen kun je voor de opgegeven bestelling op Kwiantie klikken en een kopie van je kwitantie downloaden.
Waar kan ik een kopie van mijn orderspecificatie vinden?
Als je een account bij ons hebt geregistreerd, kun je via deze link inloggen. Onder het tabblad Mijn bestellingen en onder Vorige bestellingen kun je voor de opgegeven bestelling op Toonen klikken. Jouw orderspecificatie wordt dan getoond.
Mocht je geen account hebben kun je contact met onze klantenservice opnemen via mail. We helpen je graag!
Waarom heb ik mijn factuur niet ontvangen?
Factuur per e-mail
Als je bij het plaatsen van je bestelling hebt gekozen voor factuur via e-mail wordt de factuur naar het opgegeven e-mailadres gestuurd wanneer de bestelling door ons wordt verzonden. Als je een e-mail met verzendbevestiging van ons heeft ontvangen, maar geen factuur, controleer dan je spam. Wil je de factuur opnieuw ontvangen? Neem contact op met onze Klantenservice, en we zullen je verder z.s.m. helpen!
Papieren factuur
Indien je voor een papieren factuur hebt gekozen, wordt de factuur naar het opgegeven factuuradres gestuurd. Indien het aflever- en factuuradres hetzelfde zijn wordt de factuur samen met de producten verzonden. Als je een apart factuuradres hebt ingevuld wordt de factuur per post verzonden.
Wat doe ik of ik mijn bestelling niet hebt ontvangen?
Als je je bestelling niet hebt ontvangen raden we je aan om het bezorgadres te controleren. Nadat verzoeken we je de levertijd te checken -- is de levertermijn daadwerkelig overstreken? Mocht het bezorgadres juist zijn, en de levertermijn overstreken, kun je gerust contact met ons opnemen zodat we je z.s.m. kunnen helpen.
Wat doe ik of een bord is beschadigd of verkeerd?
Ons belangrijkste doel is dat je je veilig voelt bij het winkelen bij Bordenmax. Als je een product ontvangt dat defect is of het verkeerde ontwerp heeft, willen we je zo snel mogelijk helpen. E-mail de volgende informatie naar ons op info@signomatic.be:
Geregistreerde e-mailadres
Ordernummer
Voeg een afbeelding van het bord toe
Een kort verklaring van het probleem
Onze klantenservice team zullen je z.s.m. helpen.
Wat is de levertijd?
Gegraveerde borden: 3-7 werkdagen
Plastic, aluminium, RVS typeplaatjes
Borden met kleurenprint: 4-9 werkdagen
Aluminium, aluminium composiet, plastic (PVC, PET), acryl, houten, messing, affiches, roll-up banners, spandoeken, magneetborden
Vinylteksten: 3-6 werkdagen
Contourgesneden borden: 3-7 werkdagen
Wat zijn de verpakkings- en verzendkosten?
Afhankelijk van de grootte, het gewicht of de waarde van de bestelling, wordt deze geleverd als brief, aangetekende brief of pakket.
Brievenpost kost €3.99 (€3.30 excl. BTW) per bestelling (niet traceerbaar).
Brievenpost met track en trace (Deutsche Post) kost €5.99 (€4.95 excl. BTW).
Pakket met track en trace (DHL) kost €11.99 (€9.91 excl. BTW).
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt je bestelling met creditcard (we accepteren Visa en Mastercard), via PayPal, Bancontact of met een factuur betalen. Je kunt ervoor kiezen om de factuur per post of e-mail te ontvangen. Als je voor een factuur per post kiest, brengen wij 3,99€ inclusief btw factuurkosten in rekening. De factuur wordt samen met de borden verzonden als je geen ander factuuradres opgeeft. Als je kiest voor een factuur via e-mail brengen wij 2,99€ inclusief btw in rekening. De betaaltermijn van de factuur is 20 dagen.
Hoe plaats ik een btw-vrije bestelling?
Als je een bestelling plaatst voor een bedrijf, dan kun je voor de bestelling een factuur zonder btw krijgen. Hiervoor heb je een btw-nummer nodig dat geldig is voor bestellingen binnen de EU. Je geeft je btw-nummer door op dezelfde pagina als waar je je adresgegevens invult. Om btw-nummers te controleren ga je naar de volgende pagina: VIES. Bedrijven die geen geldig BTW-nummer invullen, zal 21% niet-aftrekbare BTW in rekening gebracht worden.
Voor privépersonen wordt 21% BTW in rekening gebracht.
Kan ik het bord retourneren als ik niet tevreden ben?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, zijn wij dat ook niet. Daarom kan iedere klant op onze tevredenheidsgarantie rekenen. Om je zo goed mogelijk te helpen, vragen we je zo snel mogelijk contact op te nemen over het probleem. Dit kan via info@signomatic.be.
Wanneer je contact opneemt met Bordenmax via e-mail, bewaren wij je bericht en je contactgegevens. Dit is noodzakelijk voor ons om de kwestie in behandeling te nemen. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.