Schrijf in op onze nieuwsbrief en ontvang de laatste aanbiedingen en acties.
Voor elke nieuwe aanmelding voor onze nieuwsbrief schenkt Signomatic 2 EUR aan de organisatie die wij die maand steunen. Lees meer.
Waarom is mijn bestelling gepauzeerd?
Als je betaling niet is voltooid wordt je bestelling gepauzeerd. Je ontvangt ook een e-mail op het door jouw opgegeven e-mailadres met een link waarmee je de bestelling opnieuw kunt proberen te betalen of een andere betaalmethode kunt kiezen.
Als je bestelling is gepauzeerd zonder dat je een e-mail hebt ontvangen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice zodat we je z.s.m. kunnen helpen!
Kan ik borden die ik eerder heb besteld opnieuw bestellen?
Ja. Log in op je account met je e-mailadres of klantnummer en je wachtwoord. Daar kun je eerdere bestellingen bekijken. Klik op een eerdere bestelling en klik vervolgens op het gewenste bord. Je wordt doorgestuurd naar de Bordenautomaat, waar je het bord opnieuw kunt bestellen of het ontwerp kunt aanpassen voordat je het bord in de winkelwagen plaatst.
Kan ik mijn bestelling aanpassen na bevestiging?
Als je betaalmethode factuur hebt gekozen heb je de mogelijkheid
om de bestelling aan te passen via de eerste bevestiging je ziet
op onze website, na bevestigd bestelling.
Als je een account hebt aangemaakt en betaalmethode factuur hebt gekozen
kun je na bevestiging inloggen en je bestelling aanpassen, zo lang de
bestelling niet naar productie is gegaan.
Als je geen account hebt, of als je een andere betaalmethode dan
factuur hebt gekozen, kun je contact met onze klantenservice opnemen.
We zullen je z.s.m. helpen!
Hoe verwijder ik objecten van een bord?
Als je een afbeelding of een tekst wilt verwijderen, klik je eerst op het betreffende object om het te selecteren. Daarna klik je op het rode kruisje dat rechts van het object verschijnt.
Hoe pas ik de afbeelding aan die ik op het bord heb geplaatst?
Je kunt afbeeldingen helemaal naar wens vergroten en verkleinen. Er verschijnt een dubbele pijl als je de muis op een van de hoeken van de afbeelding plaatst. Je vergroot of verkleint de afbeelding door met het pijltje de afbeelding naar buiten of naar binnen te trekken.
Hoe plaats ik tekst(en) op het bord met verschillende lettertypes/lettergroottes?
Als je een tekst op een bord wilt plaatsen met verschillende lettertypes of lettergroottes, plaats je verschillende objecten op het bord. Je plaatst een extra object op het bord door op 'tekst toevoegen' te klikken. Daarna kun je voor elk object de tekst of de afmetingen naar wens aanpassen.
Kan ik per order meer dan één bord bestellen?
Ja. Je kunt meerdere borden tegelijk bestellen. In de Bordenautomaat kun je het gewenste aantal borden in de winkelwagen plaatsen en krijg je een overzicht van je producten. Als je tevreden bent, ga je verder naar de kassa. Voordat je de bestelling plaatst, kun je bij de kassa je borden opnieuw controleren.
Hoe bestel ik meerdere dezelfde borden?
Om meerdere borden met hetzelfde design te bestellen, hoef je het bord maar één keer in de winkelwagen te plaatsen. In de winkelwagen kun je het aantal borden wijzigen door in het daarvoor bestemde vakje het gewenste aantal handmatig in te vullen. Je kunt ook het aantal wijzigen door op het plusteken te klikken of door op de oranje knop 'In de winkelwagen plaatsen' te drukken totdat het gewenste aantal borden in de winkelwagen zit.
Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt zelf je eigen unieke bord ontwerpen in de Bordenautomaat, maar je kunt ook een van onze voorbeeldborden als uitgangspunt nemen en naar wens aanpassen. Als je tevreden bent met het ontwerp, kun je het bord in de winkelwagen plaatsen. Om de bestelling te plaatsen klik je op de knop 'Naar de kassa'. Als je meer borden wilt ontwerpen, blijf je op de pagina. Bij de kassa vul je je adresgegevens in en kies je een betaalmethode.
Kan ik een eigen logo of afbeelding toevoegen?
Ja, in onze Bordenautomaat kun je een eigen afbeelding of logo uploaden. Afhankelijk van het formaat van het bord kunnen de bestandsindelingen JPG, BMP, GIF, PNG en TIFF goed genoeg zijn, maar we raden aan om indien mogelijk altijd gevectoriseerde afbeeldingen te gebruiken zoals PDF, EPS of SVG voor de beste kwaliteit. De algemeen aanbevolen resolutie voor afbeeldingen is 150 ppi. Een lagere resolutie geeft een slechter resultaat bij het afdrukken en kan resulteren in een onscherpe of pixelige afbeelding. Wil je weten of de kwaliteit van jouw afbeelding hoog genoeg is? Dan kun je je afbeelding of logo uploaden in de Bordenautomaat. Bij de meeste formaten staan de aanbevolen maximale hoogte en breedte onder de afbeelding.
Kan ik Excel-bestanden uploaden?
Ja, stuur uw bestand naar info@signomatic.be en wij helpen u bij het uploaden.
Kan ik hulp krijgen bij het bestellen?
Natuurlijk. Neem contact met ons op via info@signomatic.be en wij helpen u graag bij het bestellen van uw borden.
Hoe werkt de Bordenautomaat?
De Bordenautomaat is een digitaal ontwerptool om uw borden aan te passen en te ontwerpen naar uw behoefte. Met behulp van het menu in de Bordenautomaat kunt u het materiaal, de grootte, de vorm, de kleur wijzigen, tekst toevoegen en uw eigen afbeeldingen uploaden of onze afbeeldingen uit de beeldbibliotheek gebruiken. Als u tevreden bent met uw bord, controleert u de grootte en voegt u deze toe aan uw winkelwagen.
Houd er rekening mee dat al onze borden worden weergegeven in millimeters.
Waar vind ik de afbeeldingen die ik eerder heb geüpload?
U vindt uw eerdere afbeeldingen in het ontwerptool onder afbeeldingen.
Wanneer je contact opneemt met Bordenmax via e-mail, bewaren wij je bericht en je contactgegevens. Dit is noodzakelijk voor ons om de kwestie in behandeling te nemen. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.